kızım şu anda 9 aylık, ilk dişini çıkardı, diş çıkarana kadar gayet iştahlı bir bebekti, şimdi zorla yiyor herşeyi, bayada zayıfladı artık korkmaya başlıyorum 😭 yazılan herşeyi yapıyorum aslında, asla zorlamıyorum, önüne koyuyorum dilediği kadar istediği şekilde döke saça yiyor ama bu aralar malesef iştahı baya azaldı, geçicekmiii ;(((((