zehranevaayan Merhaba.. Sezaryen sonrası bacakları ağrıyan oldu mu? Maraton koşmuş gibiyim. Hani sporun ilk günü ağrır ya öyle bir ağrı. Sebebi ne olabilir? Bu arada doğum sonrası 52.günüm.
berfn zehranevaayan sezeryan degl normal dogum ama aynisi bendede var bacaklarım çürümüşgibi acaip agriyorlar
Merveio14 zehranevaayan epidural doğum yaptım 2 ay önce, sağ bacağıma yapılan iğne yeri ara sıra ağrı yapıyor . sol kol ve bacak iğne vuran hemşire farklıydı onun acımadı ama 🤷🏼♀️Ben sebebini vuran hemşirenin elinin ağırlığı diye düşündüm doğrusu
Ahhannelik zehranevaayan Ben sezaryenden sonra bir kaç gün sol ayağımın üstüne çok zor bastım bacağımda felaket bir ağrı vardı bırakın yatalak kalacaksam kalayım diye ağlıyordum kalkarken 3 günün sonunda gecti toplamda 1 hafta yatıp kalkarken ağrım oldu. 20. Gün tamamen evde yalnız kalıp normal hayatıma döndüm 3 ay 12 gün oldu doğum yapalı sadece çok yoruldugumda ağır iş yaptigimda karnımın içinde ağrı oluyor onuda normal karşılıyorum 5 6 ayda ancak iyilesiyormus iç dikisler dış dikiş yerinde uyuşukluk var sadece. Çok şükür normal hayatıma çok çabuk döndüm ama ilk 1 haftayı unutamıyorum
Anittina Merhaba benim de dış gebelik oldu,inanır mısınız benim de öyle.Sanki günlerce yürümüşüm gibi tabanlarım ve ayaklarım ağrıyor.Halsizlikte var mı sizde?
berfn zehranevaayan hayır hic bir mudahale olmadi kendi sancilarimla dogum yaptm normal dogum saglikli dediler ama dogumdan snra ölü gibiym resmen her yerm agrio 😀