İyi akşamlar herkese.. Bebğm göğüs ucum ilk doğumum olduğu için yoktu ve bebeğim sarılık olduğu için emmesi gerekiyordu.. O yüzden silikon göğüs ucu kullandım mecbur.. Şimdi bebek alıştı onu istiyor nasıl bırakabilirim tecrübesi olan yazabilr mi
Şu an bir aylık bebeğim, memeyi tutuyor ama biraz emdikten sonra silikonu istiyor