Dilaraortacc 6.aydan beri her yemegini sarımsak ve soganla yapıyorum şuan 9 aylık bir Dr bir zararı olmaz bağışıklığı yükselir dedi
Eymenikonunannesi14 Tabiki verilir ek gıdaya basladigimizda 1 diş veriyordum şuan 15 aylik 2 diş koyuyorum corbasina,yemegine doğal antibiyotik zarar gelmez aksine bağışıklığı güçlenir hasta olmaz 🤗