Arkadaşlar su anda bebegim 3.5 aylik ve yüz üstü uyuduğunda uzun süre uyuyir gündüzleri oyle uyuyor çünkü sürekli bakıyorum gerçi kafasını kaldırıyor uzun süre öyle kalabiliyor ve kafasını çevirebiliyor artık ama gece öyle yatırmıyorum o yüzden sık sık kalkıyor sırt üstü yatmayı sevmiyor gece de öyle yatırsam olur mu sizce