Merhaba benim bir tanıdığım var 21 yaşında şuan 2. Evliligi ilk evliginden 19 aylik bir kızı var o kıza o kadar üzülüyorum ki bu zamana kadar bildiğiniz ortada büyüdü hala da o şekilde madem büyütmek bakmak istemiyorsun neden doğurdun zaten babası olacak pislik ne ara sorar kadin şuan 2. Evliliği yaptı ve sırf çocuğuna bakmamak için sürekli annesine birakiyor kocasıyla gezip tozmak için küçük bebek daha zibin bile giydiriyor Bi alt üst yeter bezi günde 1 2 defa yapıyorlar bezi o kadar doluyor ki bacaklarından sarkiyor çok sorumsuz kendileri günde 2 defa yemek yiyor bebeğe de o şekilde everiyor içim parçalanıyor onugorunce şuan yaşadığımız yer çok soğuk yağmur yağıyor benim de oğlum var 22 sylik gözümden sakiniyorum hasta olmasın diye bide onu görüyorum bu soğuk havada kolsuz zibin şort giydirmiş anneannesi aklıma geliyor acaba yurda verseler daha mi iyi bakarlar ama annesiz büyüyecek çok üzülüyorum
Çocuğun Bi ayakkabisi bile yok maddi yönden çok iyiler annesi eline oara geçtikçe kendine alır kızına milletin eskisini giydirir bebek arabasi bile yok o küçük kizikucakta perişan ediyolar acaba yetkili birilerine şikayet mi etsem bebeği daha güvenli temiz Bi yerde mi buytseler siz olsanız naparskniz