Biz3kisiyiz_ Alprslanatess bende de kiwi var satabilirim. Pilli bu arada. Ara ara kullandık eve biri gelince oda da sesini duymam diye almıştık. Ama şuan 1 yaşında duymama şansımız yok 🙈
jasmine16 Alprslanatess bende kiwi marka var. Bebeğim ilk doğduğu zamanlarda almıştık. 1 ay kadar kullandım sonra gerek duymadım yepyeni duruyor hala. Pil ile çalışıyor. Bakmak isterseniz gardrops hesabımdan bakabilirsiniz.
Demre94 Alprslanatess kamera hediye gelince boşa çıktı. 200 liraya satabilirim isterseniz. İnternetten özelliklerine bakın isterseniz. Zaten sıfır gibi düşünün. Pillerini de ekstra gönderirim durduğu yerde bitmemişse tabi. 4 aydır kutuda duruyor dolapta
Biz3kisiyiz_ Alprslanatess aldığım fiyat 299 TL idi . piyasası 399 TL ve üzeri. Ben foto yükleyemiyorum maalesef. ebebekte kiwi bebek telsizi yazarsanız çıkıyor. Nerede yaşıyorsunuz ona göre kargosuna göre fiyat vereyim