Ecedefne Elif25- bizimde bir buçuk yaşında düşük çıktı tek kulnimlik iğne verdi doktor kulndik şuan iki yaşında geccen tahlilde yüksek çıktı ortasını bulmadık yukseltecek yicrk verme dedi saten alwejikler sınırlı yiyolar nolck bilmm nasıl duscek