muzicelerim2 oğlum la kızımın arasında 3 buçuk yaş var şu an kızım 2 ay 13 gunluk en azından oğlum tuvaleti öğrendi kendi biseyler yiyor,oyalanıyor, ve en önemlisi kardeşini kıskanmıyor çok seviyor,ben ne desem anlıyor tamam annecim diyerek. Ha şunu belirteyim oğlum çok zor bir bebekti hala da öyle misafir sevmez,yabancıları sevmez ,kalabalık sevmez,düğün sevmez… daha neler neler ama şükür idare ediyoruz😀 bence en az 3 yaş olmali