Zeynep1905 Arkadaşlar 7 aylık bebeğim var 1 aydır ek gıdaya başladık ek gıdaya başladığımızdan beri 5 6 bazen 7 defa kaka yapıyor gece kaka yapmaya uyanıyor normal mi sizce ne yapacağımızı şaşırdık bunun için dr a gitmeli miyiz?