Tazeanne__ canım emzirmek cok acıktırıyor ve psikolojik olarak yemek yemek de insanı rahatlatıyor stresli bir dönem yeni bebeğin olmuş. Kendini sıkma çay kür vs kullanma diyete bile bebek 3. Ayını doldurunca başlamanı öneriyorlar. Sağlıklı atıştırmalıklar al( yulaf bar, meyveli yogurt, meyve, çiğ kuruyemiş gibi) bunlardan atıştırmaya çalış