Deletedmom772 Merhaba anneler.oğlum 2 haftadir huysuzdu ateş iştahsizlik surekli ağlamalar ishal oldu daya dün bittik tükendik doktora goturduk.Doktor diş çikariyo dedi.2ay 21 gunluk şu an.evet erken başlamiş dedi ama mecburuz.1 haftadir oglum yeşil kaka yapayor.huysuz donemleri basladikdan sonra oldu boyle.kulak iltihabi qaz falan sandim ama doktor kulaği agrimiyor dedi.qaz her bebede olur dedi.normalce gunde 1 kere kakasini yapiyor.ama oncekine nisbetde Çok ozur diliyorum duru yesil halde yapiyor.ishal diyil ama onceler berk halde falan yapardi 1 haftadir boyle yesil yesil hep.dokyora sormayi unutdum.Sizin bebekleriniz diş doneminde oyle oldumi hiç?yani boyle kaka normalmi?dişden kaynakli olurmu?
acemiannedrnm Deletedmom772 merhaba bize de aynı şeyler vardı doktor diş patladıktan sonra ishali kesilmezse tahlil isteyecem dedi ishali de dişe bağlı. Bizimki 1 hafta sürdü perişan olduk🤒
lamiya1905 Deletedmom772 menkm olgim 4ayinda cixardi ama hec ele şey olmadi. ) Şukur başqa prablemlerde olmadim uşagdan uşaga deyişir ama birinci defedi onun dişle elageli oldugunu eşidirem. Qarin getme olur ama rengi yaşil olmur.
tugceo92 Deletedmom772 biz 10 ayligiz henüz hiç dişimiz yok. Umarım rahat çıkarırız. Bu tarz şeyler olmaz 🤷♀️
Deletedmom772 acemiannedrnm Bunaldim resmen yaa.ağliyor hep.elleri hep ağzinda seller sular akiyor agzindan.dilini üst tamaklarina vuruyo ağliyo hemen an.deli gibi hemde.
Deletedmom772 Myagz 3 aylikken 4 tanesi çikti.onuda doktorda gorduk 4 ay tamaminda doktor kontrolunda 3 tane diş gorduk çikacak yani
Myagz Deletedmom772 tamam canım bizim erken başlamıştı ama çıkmadı kabarık duruyor senin de öyle mi diye sordum
Epty Merhaba 6 ay 10 günlük bebeğim henüz belirgin bir diş çıkma belirtisi yok çenede salya ve kaşıma 1,5 aydır var ama bugün ateşi çıktı ve yeşil sulu ishal oldu doktorumuz diş olabilir dedi bu şekilde yaşayan car mı çenede hiç kabarma olmadan :(
Myagz Deletedmom772 ayy çok pardon https://i.hizliresim.com/NLmjjk.jpg yanlış yeri kopyalamışım sanırım 🙈