balkopuk düzelen birşey ve kalpteki en hafif rahatsızlıklardan biri yani doktorumuz öyle dedi benim bebeğim doğar doğmaz kalp ritmi yüksek atıyordu yogun bakıma kaldırıldı kardıyoloji 20 gün kaldı ilk türkiyede olan ilacı denediler o etki etmedi yurtdışından geliyor ilacı 1 yaşından sonra düzeliyor zaten holterlwri 6 aylıktan beri normal çıkıyor bir sıkıntısı olmadı hiç benim bebeğimde kalpte küçük küçük hemde açıklıklarda vardı hepsi gitti şuan takip sürecinde ama bütün doktorlar 1 yaşında sonra düzeliyor bu rahatsızlık diyorlardı o zaman