Doğum yapalı 6 gün oldu ama ayaklarımdaki sis inmiyr giyecek şey bulamyrm eşimin terlikleri bile olmuyor,nyürürken içindeki sıvıyı hissediyrum. Böyle mi kalacak acaba. Doğum doktoruna gittim karaciğer değerin yüksek doğum sonrası gebelik zehirlenmesi olabiir dedi ve yolladı eee ne olacak şimdi