Büyük kızım 4 yaşında küçüğüm 8 aylık. Çok ama çok zorlanıyorum aşırı ağır bir lohusa depresyonuna girdim daha yeni çıkıyorum ikinci kızım şansa oldu beklemiyodum hiç hazır değildim büyğk kızım zor bir çocuktu yani sürekli ağlar, inat. Yemek doğru düzgün yemez peşinde koşturur, tuvaletini altına yapar falan böyle zorlukları olan bir çocuktu uykusu problemdi yani ama sağlıklı olması yeter diye uğraşıyordum ailem çok uzağımdaydı kimsem yoktu yani. Hamile olduğumu falan öğrendiğimde çok büyük şok yaşadım çünkü erken menepoz tehşisi almıştım yani tahlillerim onu gösteriyordu kontrol tahlili vermek için adetimi beklerken adet olmayınca aman yapiyim aklımda kalmasın diyerek öğrendim. Sonra düşük tehlikem oldu yattım yatarken de Allah korkusu ile ilaçlarımı aldım o kadar ki korkuyodum çocuktan. Şimdi doğdu o vicdan azabıyla hala yüreğim yanar küçüğüme bakınca ondan fazla ağlatamam hep ilgilenmeye çalışırım bu sırada tabi büyük kızımla da ilgilenmeye çalışıyorum, ağır depresyona girdiğim için annem hep yanımdaydı yakınına geldik tayinle Allah razı olsun hiç bırakmadı beni. Ama şimdi yalnızım, ikisine birden yetmeye çalışıyorum küçük kızım hep kucağımda benden başkasında durmaz, komşularım yardım etmek istese ağlar sürekli. Babasına yeni alıştı , bu sebeple her şeye bu ara terlemiyorum dün yemek yapamadım eşim geldiğinde yaptı hastaydım da. Ama canları sağolsun. Bende büyük kızımaok bağırıyorum bu ara istemeden oluyor asla onu üzmek istemiyorum ama doluyorum bazen çünkü hala altına kaçırıyor yapmıyordu bu ara çoğaldı. Sürekli işediği yerleri siliyorum üstünü değiştiriyorum banyoya sokup yıkıyorum diğeri durmuyor falan çok zor ama Allahıma çok şükür bir şekilde geçicek bugünleri daha gelmeyecek çok iyi geçirmem lazım diye kendini tutuyorum bu arada depresyon dediğim anksiyetem vardı o baya bir ilerledi çok kötü zamanlar geçirdim evde tek kalamıylrdum psikolog desteği ile aşmaya başladım. Lütfen sizde bugünlerin geri gelmeyeceğini bilin ev işi biraz aksasın ikisiyle birlikte ilgilenin biraz daha büyüsün oyun kurarsınız hem büyüğünüz küçüğe alışır böylelikle sizde biraz daha rahatlarsınız bazen tuvalete gidemiyorum ama ne yapalım. Ay çok uzun oldu okursan hakkını helal et😍