Kızlar bir kaç aydır kaşıntı yanma vardı genital bölgemin alt kısmında normal doğum yaptım ama iki yıl oldu yani ben sanıyordum dikişlerim açılmış vs sürekli gitmeyi erteliyordum ya yine dikiş atarlarsa diye korktum çok neyse bugün gittim doktor sigil oluşmuş 8 9 tane çok morelim bozuldu smear aldı benden tedavi olarak yaktırmamı söyledi yada aldara diye bi krem önerdi bu kremde kemo terapi hastaları cok kullanırmış aklım çok karıştı yaktırmak istiyorum bir kerede kurtulmak için ama doktor yaktırınca tekrar nüksedebilir dedi krem de ağır bi krem bir tane sigilin olsa kullan derdim yaygın olduğu için dikkatli kullanman gerekiyor dedi aklım çok karıştı burda formda okudum birkaç kişi dondurma işlemi diye bişey varmış onu önermişler aklım çok karışık gerçekten şimdi bazıları eşin seni aldatıyor vs yazmasın öyle birşey yok. Çevrenizde böyle bişey yaşayan insanlar mutlaka olmuştur tecrübelerinizi benimle paylaşın lütfen uzun oldu hakkınızı helal edin