13 aylık olmasına 1 hafta var mesela muz, bisküvi eline verdimmi isirmiyor yaliyor bisküvi yaliyor ıslatıyor öyle yiyor muzu ısırarak yemiyor dişlerinin ne için kullanildigini bilmiyor hala halbuki 9 disimiz var 😐 nasıl ogretecem ısırması gerektiğini