busraclk81 Kızlar selam dün 2 yaş aşısı olduk ve ben bugün unutup banyo yaptırdım kızımı bir şey olur mu acaba benim içimi Bi rahatlatın hele 🤦🏻♀️😬😬😬
Leyla0613 busraclk81 bende yarın oğluma yaptırıcam ağrılımıydı yan etkisi oldumu acaba bacağa uygulanacak diye biliyorum banyo yaptırılmasın da sakınca olacagını sanmıyorum
Simaykck busraclk81 Yok canımm ben kızıma aşıyı yaptrdım hemşireyede sordum birşey olmaz dedi kızımda çok şükür ateş falan olmadı sorunsuz geçti
busraclk81 coktepkiliyim ya hemşire yaptırmayın dediğinde mutlaka uyuyorum ben normalde 2 gün su değdirmeyin diyorlar. 🤷🏻♀️
BebekArass Bizde birkaç gün önce yaptırdık aşıyı hiç duş aldırma demediler . Yapılmaması gerektiğinde uyarıyorlar hep
busraclk81 BebekArass ya ever uyarıyorlar bende şimdiye kadar her aşıdan 2 gün sonra yıkıyordum ama bugün unutup yıkadım .. şöylede bir şey var eşim diyor ki hemşire 2 gün su değdirmeyin dedi diyo ama ben asla duymadım ya 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
busraclk81 Leyla0613 vallahi bize sol koldan yaptılar yaparken de çok şükür ağlamadı yan etkisi de olmadı sorunsuz atlattık 🙏🌺
busraclk81 Simaykck ya evet bizde de ateş falan olmadı çok şükür sadece aklıma takıldı bizim sol koldan yapıldı aşı ama İnternet’e baktığım da 2 yaş aşısı bacaktan oluyor falan yazıyordu onu anlamadım?
busraclk81 Catlakbiranne neyse biz sorunsuz atlattık ters Bi durum olmadı çok şükür siz yine hemşire ne derse uygulayın 🤗
busraclk81 Catlakbiranne bizim de koldan tek aşı banyo konusu da yaptırdım bian unutup ama sorun olmadı çok şükür