Happymammy Selam doğal gazdan kaynaklıngece odanın havasj çok kuruyor bebeğim tıkanıp uyanıyır bazen buhar makinesi aldım işlevsiz çıktı iade ettim petekte suluk var ıslak bezde koyuyorım farklı önerisi olan var mı
Gamzeren13 Happymammy odasını yatmadan havalandırın gün içerisinde de havalandırın ve yattığı yere yakın bir kabin içerisine Kaya tuzu ve çeşme suyla doldurun tuz eridikçe su koymaya devam edin odanın nemlenmesi için
sultan_kdl Bugun Bime geliyordu buhar makinesi.. bende ayni durumdayim makinesini mi alsam suluk mu alsam bilemedim..
sultan_kdl Deletedmom388 a oda olabilir tarihine bakmadim cuma diye oiudum ssdece bende bugun sandim dur bi bskayim tekrar
Minikerkegim Happymammy nebülizatör diye geciyor hem grip olduğunda yada hastalandığında da çok gerekli bişey. Gece tıkanıklığını açıp rahat uyutursunuz