Merhaba sevgili hanımlar,
3 yaşında oğlumla bezi bıraktığımızdan beri daha fazlalaşan vurma bir şeyler fırlatma bir şeyi ben yapacağım diye tutturmaları kesinlikle olmaz zararlı mikroplu dediğim şeyi takmamaları bana zarar veriyorsun, canım yanıyor dediğim zaman inatla yapıp gülmesi aşırı aşırı yıprattı beni pedagog randevusu aldım 1,5 ay sonraya verdiler sağolsunlar başa çıkma yöntemleriniz neler siz neler yapıyorsunuz bu gibi davranışlarda tükendimmmm tükendimmmm