Merhabalar. 11 aylik bir kızım var. Ek gıda sürecine güzel başladık ama çocuğa ne zaman katı biseyler sunsam iki üç lokmadan sonra boğulur gibi oluyor çok korkuyorum. Ama sürekli de bu böyle bu durumu nasıl aşıcaz bilmiyorum. Istahinda hicbir problem yok. Var mı böyle bir durum yasayıp problemi çözen? Yardımcı olursanız çok sevinirim