Basak71_ Kızım hiç mi acıkmıyor gece 11 gibi emdi 1 de uyandı emmedi geri uyudu 6 da uyandı ama şu saat oldu hala emmiyor
Minikerkegim Basak71_ benim oğlumda akşam onda uyudu şimdi uyanmış yine emmiyor ben böyle bir buçuk aydır uğrasıyorum tam tutmaya başlamıştı on gün önce bu sefer de dişi çakmaya başladı diye tutmuyor 😒
Bahar47 Basak71_ ben zaten sütümu sagarak veriyorum benimki emmedi şimdi de biberonu istemiyor ben de ne yapacağımı şaşırdım