2 aylık bebeğim var. Küçük ve aşırı yumuşak bir yastık kullanıyorum. Maksat kafası hafif yukarıda olsun. Yoksa kısuyor yatırdığım gibi. Ama çok yumuşak yani. Mecbur koyuyorum ama internette boyun ense gelişimini kötü etkilediğini 1 yaşa kadar kullanılmaması gerektiğini okudum. Sizler kullanıyor musunuz yastık ya da kullandınız mı?