Kızım 15 martta doğdu doğum kilosu 3820 boyu 53 cm olarak dünyaya geldi.
Yarın 3 aylık olacağız inşallah.Bugün rota aşısınıda yaptırdık sağlık ocağında.Kilo ve boyuda bakıldı kilosu 6.430 gram boyu 66 cm
Biliyosnz sağlık ocakları çok şey yapmazlar iyi deyip geçiştirir sizce basıl kilo ve boyu