Aysekorkuthome Saglik ocagi demir ilaci verdi onu kullanmalimiyim kabiz yapar mı baska oneriniz var mıdır ?
ZeynepOzcan Aysekorkuthome sağlık ocağında ilacı yazan kişinin doktor olmadığından şüpheleniyorsanız Aysekorkuthome kullanmalimiyim Kullanmayın
redizepol1 Aysekorkuthome evet benim kızımı kabız yaptı arkadaşımın oğlunu da komşumun kızını da . ve içeriğinde paraben var. En iyisi Ocean 4 aydır kullanıyorum memnunum
Aseliiimmm Aysekorkuthome kabızlık yaptıgı ıcın kullanmadım. Ocean kullandık hıcbır işe yaramadı bestıron kullanıyoruz su an
eminekbskl redizepol1 bebeğiniz kaç aylık ve kaç damla kullanıyorsunuz acaba ? Bir de size doktor mu önerdi
Kayra0733 Sağlık ocağındakini. Kullanmak çok zor zaten her yer boya oluyor zor damlıyor. Benim bebeğim hiç sevmedi. Ben ocean mikrofer kullanıyorum tavsiye ederim. Kullanımı kolay tadı güzel onu sevdik. Hem de temiz içerikli.
eminekbskl Kayra0733 merhaba bebeğiniz sağlıkla büyüsün:) kaç aylık ve kaç damla ocean microfer kullanıyorsunuz acaba? Oğlum 4 ay 28 günlük 6900 gram
Emine-Des Aysekorkuthome bizde ocean microfer kullanıyoruz kabızlık veya ishal yapmadı bebeğimde doktor tavsiyesi ile başladık 🌸
eminekbskl Emine-Des merhaba bebeğiniz kaç aylık ve kaç damla kullanıyorsunuz? Ben de yeni aldım. Oğlum 4 ay 28 günlük 6900 gram
redizepol1 eminekbskl ay ben D3 sanmıştm çok pardon 😃 Demir ilacina yarin başlıcaz daha yeni 4 aylık olduk çünkü ama yinede Ocean marka alicaz. Çünkü sağlık ocağının verdiğini kimse kullanmıyor. İlk önce en alt kattaki Komşum tavsiye etti sonra kendi doktorumuz gecen kontrol de söyledi. Ben de dedim sağlık ocağının verdiğini kullanmasam olur mu. Aynn onu kullanma Ocean kullan dedi
Nur-ylmz34 eminekbskl bana doktorum önerdi onu bebeğim 5 aylıkken başladım işinde damla var 0.5 ayarında 2 kez veriyorum 1 ölçüye takabul ediyor
Kayra0733 eminekbskl ilk başlarda kilosuna göre bir damls kullanıyordum. Ama doktor 6. Ayda az gelir 10 damla kullan dedi. 9. Ay da biraz daha arttır dedi 14 falan yapıyorum. Demir biraz düşük çıktı bizde