Biryenianneee Kızlar emzirme sırasında yeme-içme konusunda fikirleriniz neler? Kimisi su bile içilmez diyor anlamsız, bilimsel bir doğruluğu var mı bilginiz var mı?
ezgicenk Biryenianneee valla ben yemek yerken emziriyorum, bir sakıncası olduğunu sanmam sadece bebek rahat edemeyebilir emerken. Yine de bekleyeyim burda, sık yaptığım bir şey.
MamaBearGigi Biryenianneee emzirdiğim süreçte hep emzirirken yedim içtim, bebeği beklersem acımdan bayılırdım çünkü, bi de ayakta emzirirken tezgaha pipetli suluk koyar ordan içerdim evde kimse yokken 🫣
limoncicegimFO Biryenianneee ben yemek te yedım su da içtim soda da meyve suyu da ne alakası var bısey yiyip içilmez dıye kural mi varmıs 😲
Qunqnir Yiyin için ne isterseniz ya hurafe bunlar Her emzirmede su için de bolca süt yapsın inşallah:)