Gizemlisi Çok geçmiş olsun benim 1055 miydi 1000 den fazla çıkmıştı (panik değer üstü gibi bişiy yazıyodu) meğer tiroid rahatsızlığım varmış ben de baya süredir ateş bulantı vs vardı. Acilde fark ettiler, antibiyotik kullandım geçti şükür. İhmal etmeyin hiç, dahiliyeye gidin en kötü.