Mesela parka gidiyoruz scooter var bizde diyelim başka cocuk bunu istiyor cocuk sonuçta benimki de başkasının oyuncağını ister ama benim oğlum başkasına vermeyi sevmiyor istemiyor yani hayır diyor şuan 32 aylik ben bir kere paylaşmak güzel sürebilir oğlum diyorum ama hayır diyince tekrar ikiletmiyorum paylaşmak istemiyorsa istemiyor diyorum ama başkasının oyuncağını isteyince o bizim değil dediğimde oğlumda almıyor bırakıyor. Bu davranış şeklim yanlış mı?