Tosbigimleben Seviyorum ağlıyo dokunuyorum ağlıyo ve sürekli dudağını büzerek yapıyo bu ağlamayı sanki kötü bi şey yapıyormuşum gibi sizinkiler de böyle mi lütfen bi öneri de bulunun kim sevse böyle yapıyo
Asliaker Tosbigimleben Evet aynı şeyi bizde yaşıyoruz 2.5 aylık oldu oğlumda elini tutuyoruz çekiyor elini öpüyoruz dudak büzerek ağlamalar mırıldanmalan yaşıyoruz sevdirmiyor hiç hemen ağlıyor dediğiniz gibi emzik olmasa devamlı ağlayacak 🤷🏼♀️
Sinemka Belki bir rahatsızlığı vardır ya da temastan hoşlanmıyordur benim oğlumda çok dokununca hoşlanmıyor 4 aylık
Asliaker Tosbigimleben bunun için bir öneri varsa bende duymak isterim ama biz çok sıkıştırıp sevmemeye çalışıyoruz huzursuz olmaması için
Selamcanim Tosbigimleben kanka daha el kadar bebek neyin asosyalliği ya. Hemen hemen her bebede oluyordur yani. Geçecek sabredin güzel anneler. 🫶
Asliaker Tosbigimleben kayınvaliden doğru diyor olabilir ama bende küçükken hiç sevdirmezmişim abim anlatırdı bizimkilerde o huyu sana çekmiş diyor bilemiyorum 🤷🏼♀️