[silindi] diş ateşi diye bişey yoktur diş döneminde bebekler enfeksıyona daha açık hale geldğinden enfeksiyon kapmışsa rahatsızlanır ve ateşlenir dişte en baba ateş 37 dir oda belki , bebişi hastaneye götürün gece ateş ölçümünü ihmal etmeyin yanında başka semptom var mı ishal iştahsızlık huzursuzluk?