Gündüz ter içindeydim. Boncuk boncuk ter döktüm. Çok da sıcak bir ayda değildi. Nisan ayıydı. Ama sabah uyandığımda da dişlerim birbirine çarpmaktan kırılacakmış gibi titriyordum. Üstelik kalorifer de yanıyordu. 3-4 hafta falan sürmüştü benim bu durum…☹️