Elfser kızlar merhaba. 3.5 aylık bebeğim var. ben zaman zaman aşırı derecede titriyorum. regl oldum yine titreme tutuyor arada. doğumdan sonraki haftalarda da böyle olmuştu. kansızlıktan mı ? aynı durumu yaşayan var mı ? emziriyorum hemde bazen geceleri kalkınca kanım çekiliyor sanki. ne yapmalıyım ? kan yapıcı bir şeyler mi almalıyım ? benim gibi olan var mı
Hafsa_anne Elfser aynısı bendede oluyor bir anda acayip titreme geliyor hemen yataga koşuyorum biraz titriyorum geçiyor. Ama bende bekarken de oluyordu. Sebebi yok
Elfser mrwe emziriyorum evet. ama bebeğim emiyor. ben regl oldum ama kansız kaldım o yüzden mi oluyor bu durumlar diye düşünüyorum. lohusalık dönemi de değil ki lohusalığa bağlayayım
Elfser emziriyorum evet. ama bebeğim emiyor. ben regl oldum ama kansız kaldım o yüzden mi oluyor bu durumlar diye düşünüyorum. lohusalık dönemi de değil ki lohusalığa bağlayayım
Elfser Hafsa_anne vitamin eksikliği var ben de zaten d vitamini falan. acaba bu yüzden mi oluyoruz ? korkuyorum açıkcası neden böyle olduğumu merak ediyorum. aklıma kansızlıktan başka bir şey gelmiyor. doğum, lohusalık, regl derken malum vücut kan kaybetti
Deletedmom413 Elfser Bende once agri geliyo sonra sitma tutuyo titriyorum Süt sitmasi diyolar sislik ve agri olunca oluyo diger adi mastit tikaniklikdan kaynakli olurmus sut birikmesinden