Ebrarkkk Kızlar 4 aylık kızım var kırkımdan sonra 16 gün sonra regli oldum sonrasında şuna bekliyorum. 18. Günüm çok dikkat ediyoruz eşimle sizce düzensiz olması normal mi yoksa test almam gerekir mi😣😣😣çok korkuyorum iyice stres yaptım
Ebrarkkk Durudurum ya ilk regli 16. Günde olunca 2. Regliyide 16. Günde bekledim olmayınca korktum 21. Günde oldum şükür ama böyle düzensizlik normalmış daha yeni yani2. Reglimdi bu
Ssmerve10 Durudurum benimde bugün 8 gün gecikti doktora gittim adet olacaksın rahim duvarin kalınlaşmış dedi stres yapmazsan gelcek dedi ama ben hala tatmin olamıyorum
Durudurum Ssmerve10 benimde kanda bisey çıkmadı üç gün önce ama o petecetedkini görene kadar içim rahat etmedi:)