Yavrum_veben2 Meryem-u oh maşallah benim bebeğiminde kilosu az bu 4ün sonunda ona yetişmeye çalışıyoruz inşallah bi öğrenmek istedim bakalım genellikle ortalama kaç😅
Meryem-u Yavrum_veben2 özellikle 2. 3 aydır edemedim bazen resmen aç kalıyorum 🙄 mama da hiç kullanmadık ama dr sütün kendisi kalitesi iyi ondan kilo alıyor demişti ☺️
Yavrum_veben2 Doga_sever ay çok özür dilerim kilosu normalmiş ben az zannettim baktımda şimdi. Bende diyorum neden böyle yazdı 😂😂😂