Edada yorumları okudum ben yazacaktım siz yazmışsınız aynı böyle bebeğim uyuz çıkardı kimden nerden nasıl geçti hiç bilmiyorum çok sık insanlarla görüşmeyiz bende eşimde yok sadece kızımda vardı birsürü ilaç kullandım fayda etmedi xabion diye bi losyon var eczane önermişti bunu alın %95 vazelin %5 sülfür karışım yaptırın eczacı size nasıl yapacağınızı anlatır zaten tek sorun a dan z ye giyilen giyilmeyen temiz kirli farketmez koltuk yatak beşik ne bulursanız ütü buharı basın uyuzu tek öldüren şey yüksek sıcaklık maalesef çok geçmil olsun