Kızlarr 5 gün sonra 5 aylık olacağıız ama kızım hala daha tam anlamıyla kafasını tutamıyor.yani yavaştan oturtmaya çalışıyorum kafasıyla beraber öne düşüyor.kucağımdayken hep kalkmak istee gibi öne doğru atıyor kendini ama otururken boynu aşağı doğru hep.normal mi sizce? 6.aya kadar normal deniyor aslında ama