Mart anneleri bebisler ne alemde?
Benim kizim surekli bagiriyor🙈
yere koyunca agliyor,altini degistirecegimizde isyan ediyor🙈 disariya cikmak istiyor eve girince cigligi basiyor. Bu arada 4 disimiz var. hala emeklemiyor🙈
yogurt yemeye bayiliyor.
Uyku egitimi verdim. Genelde iyi kendi uyuyabiliyor. Gunduz iki uyku yapiyor toplamda 3 saate yakin. Aksam da 7:30-8 gibi uyuyor sabah en gec 8 de uyaniyor uyanmazsa uyandiriyoruz. Gece 1 ve 5 te emiyor.
Sizin minikler nasil?