Bizim çocuk doktorumuz aslında ek gıdaya başlayan hiçbir bebek kabız olmaz alakası yok yalnız bizim annelerimiz ek gıdaya abartıyorlar çocuğun ek gıdaya geçtiği anda tadımlık yemesi gerekiyor yani yarım çorba kaşığı gibi demişti örneğin yoğurt yiyecekse yarım çorba kaşığı yiyecek yani tadını alacak sadece ama bizim annelerimiz koca bir kase yordu çocuğa yıktığı için çocuklar kabız oluyor demişti bence bu metodu deneyebilirsiniz, Anne sütü ağırlıklı tadımlık ek gıda verirseniz kabuz olacağını sanmıyorum benim çocuklarım hiç kabız olmadı ek gıda da.