Erkek bebeğimizi 2 aylıkken sünnet ettirdik biraz endişeliyim ama erken sünnet ettirmenin ilerde çok faydası oluyormuş kendi dönmeye başlamadan yaptırmak istedik, çişini yaptıkça ağlıyor sünnet bezlerini araştırdım ama çok mantığını anlayamadım o yüzden karton bardak kapattık doktorumuzda çişini yaparken ağlamalar uykusuz geceler olabileceğini söyledi siz yaptırdınız mı düşüncelerinizi merak ediyorum