19 gün oldu erken doğum yaptım bebeğim küvezde. Sezeryan a kendimi alıştırdım normal istiyodum. Yada erken doğum riskim yoktu 2 günde apar topar alındı ondandır belki kendimi iyi hissetmiyorum. Diikişlerimde iyileşmiyor gece kanama geldi. Tansiyon normal ama gözüm kararıyor. 19 günlük sezeryan nasıl hissediyorsunuz