Nilay07 böbrekte miydi sizin taşlar Daha doğrusu kum benim sol böbrekte taş varmış 7 milim Yani benim Karnımın içi o kadar ağrıyor ki karnın en altıı. Hani böyle sezeryan olunca 7 kat keserler ya en iç taraf karnın en içi ağrır öyle bir ağrı var bende sanki Karnımın içinde bir şeyler kazıyorlar Ağrı Artık kalbime kadar çıkıyor yani göğsüm sıkışıyor artık sizde de oluyor muydu bu tarz bulgular Sabahtan beri Karnımın ağrısı 1 saat bile geçmedi bir saat geçse kalkıp oynayacağım Gerçekten doktor bana karın ağrısı yapmaz böbrek taşı dedi ama başka bir doktora randevu aldım Şimdi Karın ağrısından duramıyorum Sırt ve belime de ağrı zaman zaman gidiyor Ama özellikle Karnımın içi delik değişik sanki