ZeynepMeva34 Merhaba kızlar doğum yapalı 4 gün oldu . Hastaneler 3. Gün sarılık ölçümü yapıyolarmıs galiba bir arkadaşım söyledi. Hastaneden çıkarken bize gelin falan demediler götürmem gerekir mı?
MucizemGeldi3545 ZeynepMeva34 merhaba bende doğum yapalı 11 gün oldu bugün. Bizi sağlık ocagı cagırdı 4. Veya 5. gün normal tahlil için Dedi. Biz sararınca uyanmayınca kendimiz götürdük öyle anşadık sarılık yükseldiğini, canım hastaneden cagırmadılar