Merhaba arkadaşlar 15 gündür regli olmuyorum 3 gün Önce kan testi verdim 1.20 çıktı değer normal ama hala regli olmadım . Olmuş gibi hissediyorum lavaboya gidiyorum ıdrarımı yapıyorum gelen giden yok kasiklarımda ara ara sancı oluyor halsiz yorgun bir halim var ve çok idrara çıkıyorum. Bu konuda düşüncelerinizi paylaşırmısıniz. 🙂