momandbabye zaten 90 cc yapinca 10 cc yukari cikiyor su biberona dikkatli bakin bak 90sa 90 olmuyor bi tik uste cikiyor, aslinda bebeginiz 120 cc iciyor 110 yapiorsaniz kiii 110 diye olcek yok maalesef bobreklerine yazik kuzumun annesi sen 120 yap icerse icer bebisin, benim bebegimde 120 cc yapinca birakiyor 90 yapinca yetmiyor 120 yapiorum yetmemesinden iyidir kalmasi 🤷♀️