Ceycey001 Kızlar 3 aylık olduk mama takviyedide veriyoruz 4 kere gğnde Buay az kilo almıs dedi doktor ve severek içmiyo mamayı Degistirmeyi düsünüyorum sizce aptamil nasıl
livanurvealpinannesi61 Ceycey001 evolvia nutripro plus en iyisi.genelde bebekler seviyor tadı da güzel.
Eymenikonunannesi14 Ben sma kullandim ama bu ikisi arasinda tercih yapacak olursam bebelac gold. Aptamil benim oğluma çok gaz yapmisti