Ay kızlar deliricem vAllah. Geçenlerde biri yazmıştı çoçuk değil atak doğurmuşum benimkisi aynı o. Doğduğundan beri bu huysuz bebeyle uğraşıyorum. Uyumayan yemeyen. Yetti vAllah. Bir bu ataklardada ayrı sinirimi bozan bir kızım var. Bir aydır uyumuyor geceleri. Gündüzleri fena değildi en azından işimi göre biliyordum. Ama yapışıyor sürekli bırakmıyor, yapışık ikizlere dönmüşüz. Bu hafta girennen 0 iştah. Ve gündüz uykularınan bağırarak, ağlayarak uyanıyor en fazla 40dakikauyur. Normalde 70-90dakika uyurdu. Her iki uykusundada 30-30dakika ağıayarak uyanıyor. Geçicekmi bu atak? Gece uykusunu geçtim alışığım, gündüzler iş yapamaz oldum. Off bu ne ya. 10,5aylık bebek ama hala nefes alamıyorum off.