Ebrusph_ Şifon elbiseme bebeğimi emzirirken süt damladı izi kaldı kurudu napmam lazm makinaya atılsa nolur
incir-receli Ebrusph_ ben attım bisey olmadı soğuk suda 400 sıktırmada atın askıya asıp dolabın kapağı yada kapıya geçirin yani askıda kurusun ipte değil
Panikatakanne Ebrusph_ valla ben şifon elbisemi direk atıyorum makineye hiç birşey de olmadı hatta bir kaç tane var şifon elbisem hepsini aynı şekilde yıkadım hiçbir şey olmadı 30 derecede 800 devirde yada 1000 devirde falan sıktırıyorum hiçbir şey olmadı