e0acr Merhaba kızlar 2 aylık oğluma lcwdan uyku tulumu aldım 1,7tog değerinde evin sıcaklığı 22-23 derece civarı. Sizce içine uzun kollu çıtçıtlı body giydirsem yeterli midir? Bilen varsa aydınlatsa sevinirim
Gamzeren13 e0acr bende aldım kullanıyorum 6/9 aylık bedeni oğlum 4,5 aylık içine sadece çıtçıtlı zıbınını ve ince ayaklı tulum giydiriyorum yeterli geliyor bence terleme yoktu bugün 2 gündür giydiriyorum 😉
Kuzumveben e0acr üzerinde yazar nasil giydirmeniz gerekiyor diye ben 1,5 toh kullaniyorum 23 derece evim kolsuz citcitli zibin ve ince pijama alti ile giydiyorum