FatmaBkmz Arkadaşlar ilk 4,5 ay her şey çok güzeldi bol bol sütüm vardı.Ama ne zaman işe başladım sütüm her geçen gün biraz daha azaldı.Bebeğim 7 aylık oldu bu saatten sonra süt artar mı sizce? Tecrübeli anneler yardım edin :(