Bebeğimin daha iyi beslenebilmesi için sağdığım sütleri ve mama takviyesini verebileceğim biberon önerisine ihtiyacım var. Chicco’nun yenidoğan akışlı biberonunu almıştım ama o kadar hızlı veriyor ki 40 ml sütü alması 40 saniye falan sürüyor. Yavaş akışlı, memnun kaldığınız biberon var mıdır?